IVR

zablokuj hasło do bankowości przez telefon

IVR

Pełna oferta dla Ciebie

Korzyści

Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.

Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

IVR - informacje

Jak uruchomić usługę IVR?

  1. Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
  2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
  3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
  4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
  5. Gotowe – usługa IVR jest aktywna.

Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 22 100 20 90,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
  5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
  6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
  7. Po zalogowaniu ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę.

Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 22 100 20 90,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
  5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
  6. Identyfikator został zblokowany.

Masz pytania?